Saturday, October 1, 2011

Parit Raja & Aku..

Hari nie aku berada di Parit Raja dtg melawat kengkawan dan rumah sewa masih ditinggali oleh rakan-rakan aku yg masih rajin blajar.. Walaupun aku grad bersama dieorg tapi situasi kami amat berbeza dimana dieorg masih belajar dan aku telah menempuhi alam pekerjaan.

Tujuan aku datang ke Batu Pahat adalah utk membeli belah atau nama ideal dlm bahasa inggeris nya adalah shopping. Hehehehe Aku tiba di UTHM kira-kira pkul 6.25p.m dgn harapan ada kawan-kawan aku yg main Hoki di Turf hoki UTHM. Tapi hampa bila tgk padang hoki kosong saja tanpa kelibat rakan permainan hoki aku.

Aku melihat di padang bola begitu meriah seolah-olah ada perlawanan bola sepak. Aku dengan segera bertanya org berhampiran aku dan bertanya, rupa-rupanya staff UTHM vs Muar dan telah dimenangi oleh staff UTHM dengan jaringan 3-1.

Aku masih di rumah sewa melawat rakan-rakan dan sekejap lg maw pulang ke kg pula. Harapan aku agar kengkawan belajar lebih masa aka extend belajar bersungguh-sungguh. Hehehehe
Chayok!!! Chayok!!! Chayok!!!
Mention to Gajah White, Poknik, Wan Bunga dan Hanep Paradox.

No comments:

Post a Comment