Saturday, September 24, 2011

Repot Outstation Tampoi...

Setelah 3hari 1/2 aku berada dihospital tampoi untuk menyelesaikan masalah pada projek Hospital yg permai lg indah. Suasana hospital mmg indah tapi masih belom berpenghuni lg klu korang nak register masok tempat tue bleh la cpat2 register yerk, karang penoh melopeh kome nak masok... hehehehe

Agak lama gak la aku kat hospital tue sampai silap hari bulan aku nak jerk register masuk tempat tue, maw pecah kepala nak siapkan sistem kat hospital tula tapi masih x siap juga sbb bnyak masalah teknikal yg menyebabkan kerja aku nak up program dan grafik tidak dpt dijalankan secara lancar & cergas..

Kesimpulannya kerja di Hospital Permai terpaksa ditangguhkan sehingga semua point pada sistem online barulah  kerja aku nak load grafik pd sistem dpt dijalankan dgn lancar. So ptg nie balik Selangor dan minggu depan siapkan grafik dari opiz saje la jawabnya... :)

No comments:

Post a Comment